30 marca 2024

Wesołego Alleluja!

Czytelnikom życzymy pięknej pogody na zewnątrz i wewnątrz.

Futrzakom życzymy smakowitych kąsków. A nuż się uda coś podprowadzić z tradycyjnej święconki? Zdaje się, że jest tam nawet kiełbaska.

U nas obowiązkowo też tradycyjna jajeczna „choinka”, 
tyle że ja już na nią nie wskoczę jak za młodych lat Ale popatrzeć lubię.
Kto do owsa, kto do wielkanocnej babki. Mnie ta babka coś za bardzo nie leży.

Ale wreszcie dorwałam się do zielonego 😊

 A kuku!

PS Nasze badania wyszły dobrze, ale… Lusia znów schudła, ja nabawiłam się infekcji ucha. No nic, na razie się nie dajemy. Słoneczne promienie lekarstwem na wszystko 😊


3 komentarze:

  1. Zdrowia!! 🐇🥚🐏🐣💚

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) Chciałam Cię zaprosić na nowego bloga: igoroks.blogspot.com ponieważ stare konto musiałam usunąć.
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i kotki :)

    OdpowiedzUsuń